oH SaiDa ~

Posted: April 19, 2008 in Uncategorized

aKhirnya di Konsert ke-5 AF6 ini menjadi medan terakhir buat Siti Norsaida Tarudin (SAIDA) bergelar pelajar AF.

Persembahannya dalam KOnsert ke-5 ini memang tidak menampakkan apa-apa perubahan yang ketara dengan sikap pemalunya masih lagi menguasai persembahannya. Akibat penonton aka pengundi dah tak nak lagi tunggu, SAIDA TERSINGKIR !

Saya redha dan pasrah lah, sejak minggu lalu ketika menyanyikan lagu Hati Kama, dah ketara sangat kecacatan dalam persembahannya. Sekalipun minggu ini ada better nya, tapi itulah… MALU dan pengundi pun jadi MALU nak mengundinya. Dato CT n Dato K, x support SMS ler ni !

Apapun, TAHNIAH BUAT SAIDA. Saya rasa beliau dah menjelajah banyak sangat perkara tentang kehidupan dalam AF tu. Persinggahan yang baik buat Saida. Seeloknya, tempat isteri memang di sisi suami dan anak – anak yang masih kecil sudah terlalu merindui ibunya, Saida ini.

Hurm, biasanya tonton AF sebab ada SAIDA, selepas ini, BAGAIMANA ye ????

BEST OF LUCK SAIDA !!!

 

Advertisements
Komen-komen
  1. redapples berkata:

    otel, sabar ye.. Saida Hang dah out..

    p/s : time umum saida ou aku terus ingat ko.. mesti tensen kejap kan??

  2. fakir berkata:

    takziah..haha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s