Siti Nurhaliza Dimadu ?

Posted: September 14, 2008 in Hiburan

Dulu, semasa hangatnya PRU12 berlangsung, Datuk Hjh Siti Nurhaliza pun sama – sama hangat mengisi ruang akhbar dengan gambar gigihnya berkempen menolong calon BN.

Kini, semasa hangatnya suasana politik negara yang entah bila hendak kendurnya, Datin Seri Hjh Siti Nurhaliza ini pun tidak kurang hangatnya cerita mengisi dada akhbar.

Kali ini, gosip yang dihebahkan agak mengejutkan (bagi sesetengah pihak la..)

DATUK SITI DIMADUKAN ???

Menurut banyak akhbar yang saya baca, ( jangan tuduh saya buat fitnah pula.. )

Katanya, Datuk Seri Hj Khalid sudah berkahwin baru.

Kali ini dengan seorang pramugari.

Dan, Siti Nurhaliza tidak diceraikan tapi dimadukan oleh Datuk K ini……..

Jujurnya, biarlah kita semua percaya yang ini adalah salah satu lagi rencah kehidupan sebagai anak seni.

Marilah sama – sama kita menganggapkan yang ini sekadar satu Fitnah atau Gosip untuk mengganggu ketenteraman ‘masjid’ pasangan mewah ini.

Atau, nak mudahkan lagi cerita, marilah sama – sama kita jadikan isu ini sebagai, ‘masuk telinga kanan, terus keluar telinga kiri’.

Serta, lebih molek lagi, marilah kita MENDOAKAN kesejahteraan rumahtangga pasangan ini dan ALLAH Murahkan Rezeki Datuk Hjh Siti untuk bergelar seorang Ibu.

Mengambil berkat Ramadhan Mubarak, saya mengingatkan diri saya dan sekalian rakan maya yang membaca…

1. Berkata Benarlah Walaupun Ianya Sangat Pahit.

2. Haram memakan daging sesama manusia. Dibangkitkan di Akhirat kelak dengan kehinaan.

3. Hukum Memfitnah itu Lebih Dasyat dari Membunuh.

4. Syaitan paling suka meruntuhkan ‘masjid’ yang dibina secara sah. Janganlah jadi hamba Syaitan.

5. Tolong – menolong sesama Muslim adalah wajib dan perlu.

6. Benar lagi benar, JODOH PERTEMUAN SEMUANYA KETENTUAN ALLAH.

Advertisements
Komen-komen
  1. Aizuddin berkata:

    mudah2 la apa yang akhbar war2kan tak betul.. wallahualam..

  2. mysarah berkata:

    yeke? siti kene madu….huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..

  3. perantau berkata:

    tak baik dato K….bagi kat sy la siti kalau tak nak

  4. shahrulnizam berkata:

    betul ek?
    sian kat siti klu betul..
    hrp2 tak lah..

  5. amred berkata:

    khalid jiwa dah bagi komen masa sidang akhbar. Itu fitnah katanya.

    Kalau ct bermadu pun apa kisahnya,barang baik.

  6. AIN berkata:

    mudah2an x betul tp kalo betul apa salahnyer bkn salah berpoligami yang salah bersekedudukan

  7. ami ak bandong berkata:

    betul lah apa yang dengar. kesian si datuk siti ni

  8. ami ak bandong berkata:

    betul punya. mak Belly ada bagi tau

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s