Arkib untuk Ogos 21, 2009

Aku Baru Konvo

Posted: Ogos 21, 2009 in Peribadi

Salam.

Aku dah lama habis belajar degree, x silap bulan 12 yang lalu…

Aku pun dah mula berjinak-jinak menjenguk ruang dan peluang di alam kerja..

Aku pun akan mula menyambung pengajian ke satu lagi peringkat tak lama saja lagi, insyallah…

Tapi….

AKU BARU SAHAJA KONVO 15 oGos yang lalu…..!!!!

Canseleri UM

Ijazah Sarjana Muda Sains (dengan kepujian) UM

ALHAMDULILLAH~

Kepada Tn Hj Khairuddin dan Pn Hjh Zuraidah, mak dan abah thanx so much atas segala jasa dan bakti !!!!!!!!

Kepada semua guru di SKBB dan SMAPK serta para pensyarah UM yang mengajar secara langsung mahupun tak langsung, terima kasih x terhingga !!

Kepada rakan-rakan seperjuangan di UM, terima kasih atas bantuan ‘tandatangan’, nota dan past years Q…korang memang insan mulia !!!

Kepada para pengawai di HEP UM, En S, Pn Piza, Kak Nor.. sokongan kalian banyak mendewasakan aku !!! Suka Kak Nor ada bersama time aku konvo !

Kepada rakan/teman/sahabat yang sentiasa ada dan memahami diri aku, aku ucapkan terima kasih sejuta-jutanya !!! Hidup ini bukan bersendiri……

Perasaan konvo memang menarik la…..!

dpn DTC UM

