Arkib untuk Oktober, 2010

‘Drama’ Basi

Posted: Oktober 6, 2010 in Peribadi

Salam.

Ungkit. mmg perangai melayu!

Dendam. pun perangai melayu!

Dah mmg dilahirkan bangsa melayu.

Pastu belajar semua dgn org melayu.

kat U pun masuk univ khas org melayu.

maka, acuannya….. mmg ‘pure’ melayu r.

Aku malas nak simpan dalam.

Sebab mende yg korang ungkit & dendam SUDAH LAMA BERLALU.

INI CERITA BASI….

Jadi, eloknya… pihak yang nak jadi hero tu…. STOP IT la !

Korang tak tau ape yang berlaku.. kalau sekadar 1 pihak sayu bercerita.. leh lak terus judge… 

Xpe… kami da minta maaf ngan empunya diri, kalau xnak maafkan, xpe……

Xpe… kami da minta maaf pd Yang Esa, sekurang-kurang Dia MAHA MAKLUM dgn apa yang kami lalui, xpe…..

Yang sudah, tu sudah lah….

Kalau nak ungkit, nak kenang… byk je aku leh luahkan….

Tapi, malas, aku bukan budak lagi… kami pun!

Bile mende ni ungkit kembali….. otak aku terus lintas…..

“adakah dia & mereka sedang “sengsara” hasil ‘drama’ ilham dia….”

.AKU MINTA MAAF.

Sekian-

Advertisements